Algemeen

Nee, je hebt geen account nodig om bij DeBurenKoken een bestelling te plaatsen. Je kunt direct en zonder account de gewenste maaltijd selecteren en afrekenen. Alle informatie over je bestelling zal dan via het opgegeven mailadres gedeeld worden. Het is daarom wel van belang om het opgegeven e-mailadres goed te controleren.

Het waarborgen van de privacy van bezoekers van DeBurenKoken is een belangrijke taak voor ons. Daarom beschrijven we in onze privacy policy welke informatie we verzamelen en hoe we deze informatie gebruiken. Lees hier onze Privacy Policy.

Je kunt onze Algemene Voorwaarden hier terugvinden

Ja, dat kan door je in te schrijven op de profielpagina van de Thuiskok. Hier kun je je e-mailadres achterlaten en ontvang je een e-mail van DeBurenKoken.nl zodra jouw favoriete Thuiskok een nieuwe advertentie plaatst.

Het is aan de Thuiskok zelf om een prijs te bepalen voor de aangeboden gerechten. Hierdoor kunnen de prijzen voor soortgelijke gerechten variëren op DeBurenKoken.nl.

Bestellingen

Je kunt een bestelling tot op de aangegeven tijd van de advertentie annuleren. Let wel op dat het annuleren van een advertentie kosten met zich mee kan brengen.

Helaas kan het voorkomen dat een Thuiskok een bestelling annuleert. Je krijgt van DeBurenKoken een mail hierover namens de Thuiskok.

Het is niet mogelijk om een bestelling te wijzigen nadat de bestelling is ontvangen. Wel is het mogelijk om een bestelling te annuleren tot op de aangegeven tijd van de advertentie.

Het is niet mogelijk om de contactgegevens aan te passen op een bestelling. Mocht het toch nodig zijn om je contactgegevens te wijzigen, raden wij het aan om zelf in contact te komen met de Thuiskok.

Je ontvangt na een bestelling een e-mail met daarin de contactgegevens van de Thuiskok.

Ja, je kunt bij je bestelling een opmerking achter laten voor de Thuiskok. Let op, een Thuiskok is niet verplicht om aan verzoeken te voldoen geplaatst bij de opmerkingen.

Nee, het is momenteel nog niet mogelijk om via DeBurenKoken.nl bestellingen te laten bezorgen. Echter, kan een Thuiskok in een advertentie aangeven om zelf bestellingen te bezorgen.

Wij raden het aan om bij een klacht over een bestelling eerst contact op te nemen met de Thuiskok. Als het niet lukt om samen tot een oplossing te komen voor de klacht, kun je je ervaring altijd delen in de recensies. Het is ook mogelijk om via het contactformulier de klacht met het team van DeBurenKoken.nl te delen. Wij ontvangen dan graag de naam van Thuiskok, bestelling gegevens en een omschrijving van de klacht.

Je ontvangt een e-mail van DeBurenKoken met een link om de Thuiskok van je bestelling te beoordelen.

Betalingen

Betalingen op DeBurenkoken worden mogelijk gemaakt via Mollie Payments. Op dit moment is het enkel mogelijk om via iDEAL betalingen te doen voor bestellingen.

De betalingen op DeBurenKoken zijn volledig geautomatiseerd en hierdoor worden retourbetalingen in gang gezet zodra een bestelling via het platform wordt geannuleerd. Hiervoor gelden wel de voorwaarden om bestellingen te kunnen annuleren.